Παρουσίαση
Οι προσπάθειες για αναμόρφωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος και επαναπροσδιορισμού του περιεχομένου της ανθρωπιστικής παιδείας στον καιρό μας συνδέονται άρρηκτα με την εισαγωγή της τεχνολογίας ως γνωστικού αντικειμένου στο πρόγραμμα σπουδών της γενικής παιδείας (Παιδεία στην Τεχνολογία) και, συγχρόνως, με την ανάγκη να θεμελιωθεί ο συναφής με αυτήν κλάδος της Παιδαγωγικής και Διδακτικής της Τεχνολογίας ως επιστημονικός κλάδος στη χώρα μας. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)Περιεχόμενα
ΠρόλογοςΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Εποχή της Πειραματικής Επιστήμης και των εφευρέσεων ( 16ος - 18ος αιώνας)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΥΖΕΥΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ
Εποχή της Βιομηχανικής Επανάστασης (18ος και 19ος αιώνας)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Εποχή της εκβιομηχάνισης και της μαζικής παραγωγής : (αρχές - μέσα του 20ού αιώνα)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εποχή του διαστήματος και της υψηλής τεχνολογίας (Μέσα του 20ού αιώνα - σήμερα)
Ξένη βιβλιογραφία
Ελληνική Βιβλιογραφία
Πίνακας ονομάτων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου